Víte o tom, že reklamu lze provozovat i velmi levným způsobem, a že její vypovídající hodnota může být poměrně značná? Máme na mysli reklamní textil. Mnoho lidí reaguje na reklamu v masmédiích poměrně negativně, například vylepují štítky na domovní poštovní schránky, aby tam nikdo nevhazoval reklamní letáky, přepínají v televizi na jiný kanál, jestliže je pořad přerušen reklamou, anebo odchází od rozhlasového přijímače ve chvíli, kdy běží další otravná reklama, kterou již slyšeli po stopadesáté.
Reklamní trička s potiskem mají v tomto směru podstatnou výhodu. Každý si jich všimne, a je-li reklama zajímavá, a jde-li o poutavý text či zobrazení, pak může oslovit. Triček s potiskem si všímáme na ulici, v obchodech, v parku, u vody, na horské túře, na cyklostezce při jízdě na kole, zkrátka všude, kam se lidé s potištěnými textiliemi vypraví. Velmi ovšem záleží na obsahu sdělení, a tak chcete-li s reklamou uspět, musíte být nápadití.
Propagovat však nemusíte jen výrobky a služby, ale i životní názory a styl. Nemáme sice zrovna na mysli politická uskupení a podobné společenské aktivity, spíše jde o vyjádření jiné, alternativní cesty. Kupříkladu lze takto propagovat lepší vztah ke zvířatům a rostlinám, vegetariánství, výstavbu botanických zahrad a parků, zelených zón ve městech i na venkově, dětských hřišť, sportovních hal a tenisových kurtů, lyžařských areálů, nových cyklostezek anebo třeba i bosonohé chodníčky.
Trička s potiskem můžete mít na sobě i ve větším počtu s vašimi přáteli a tím také přispět k lepší informovanosti na některých akcích, jako jsou vodácké výpravy, pěší turistika na frekventovanějších cestách, výlety na hrady a zámky, návštěvy zoologických zahrad, rozhleden a podobných lokalit, kde se zdržují větší počty lidí. A když taková parta deseti vodáků vkročí do restaurace, a každý z nich bude mít na tričku originální potisk s propagací vámi nově založeného přírodního zookoutku, jistě se najde nějaký další host v restauraci, který si této reklamy povšimne, a možná jej inspiruje k jeho návštěvě.